воскресенье, 17 февраля 2019 г.


Річний
план роботи
МОКК на 2018-2019 н.р.



Заходи
Відповідає
Термін
Серпень №1
Особливостіорганізаціїнавчально-виховногопроцесу в сучаснійшколі. Визначенняпріоритетнихнапрямівдіяльностішколи на сучасномуетапі в умовах реалізації Державних стандартів освіти, основних положень Концепцій Нової української школи та  національно-патріотичного виховання
Питання для обговорення
1.Обговорення нормативно - правової базои й інструктивно-методичних рекомендацій МОН України щодо організації виховного процесу у 2018-2019 навчальному році та  інструктивно-методичних рекомендацій  ДОІППО , районного відділу освіти на ІV етапі роботи над науково-методичним проектом «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» . 
2. Про роль НУШ у процесі соціальної адаптації та виховання загальнолюдських моральних цінностей учнів молодшого шкільного віку.
3.  Про забезпечення життєдіяльності учасників НВП та створення для них безпечного освітнього середовища.
4. Попередження та протидія насильства в сім`ї.

Практичне завдання :
1.Скоригувати плани виховної роботи відповідно до вимог нових нормативних документів:
*    родинне виховання;
*    загальнолюдські моральні цінності;
*    здоровий спосіб життя та превентивна освіта.
   2. Здійснити моніторинг професійної компетентності членів МО :
v  Діагностична картка труднощів методичної роботи
 класного керівника;
v  Діагностична анкета класного керівника
(ступінь  володіння вміннями і навичками виховної роботи).
       3.Розробити циклограму моніторингу з питань виховання  та соціалізації учнів на ІV етапі роботи над проблемою.
  4. Провести згідно циклограми :
·        Моніторинг рівня соціалізації учнів школи.
·        Діагностику соціально-психологічної адаптації учнів1, 5 класів.
·        Діагностику батьків та дітей  щодо проблем насильства в школі та в  сім`ї.
5. Провести   творчий діалог «Формування у дітей нетерпимого ставлення до насильницьких моделей поведінки та усвідомлення насильства як порушення прав людини».
6.Провести  інтерактивний  методичний захід
«Інноваційні погляди  Сухомлинського в світлі реформи нової школи»
7. Провести педагогічну вітальню  «Школа радості В.Сухомлинськогоу роздумах сучасних педагогів» до 100-ї річниці з  дня народження В.О.Сухомлинського» - «Навчально-виховне середовище сучасної школи» : аспекти педагогічної системи В.О. Сухомлинського»




Щегляк Л.Г.





Попелло І.О.

Конюхова Н.О.

Захарчич Л.Р.


Члени МОКК





Керівник МОКК, члени МО




КК



КК
Семенченко А.А
Попелло І.О.

КК
Щегляк Л.Г.
Стратій Н.В.

Москаленко Ю.О.
Тараненко Н.Г.
















до 05.09.2018





До 15.09.18






До 20.09.18


Вересень 2018




Жовтень 2018


Вересень
2018

Жовтень 2018

                                          Листопад №2
Формування компетентнісного підходу як базової основи для розвитку успішної
самореалізації   здобувачів освіти  в умовах Нової української школи
Ключові компетентності й наскрізні вміння створюють «канву»,  яка є основою для успішної самореалізації учня – як особистості, громадянина і фахівця.
Концепція Нової української школи
Питання для обговорення
1.     Оновлення  підходів до самоосвітньої діяльності класних керівників  в контексті стратегій модернізації освіти в умовах Нової української школи    .
2.     Про формування політичної культури, компетентності й толерантності особистості.
3.     Роль учнівського самоврядування в демократизації життєдіяльності учнівських колективів, її соціальній адаптації.
4.     Проблеми адаптації  в нових  умовах навчання учнів 1 та 5 класів.

Практичне завдання :
1.  Провести  психолого-педагогічний  семінар для учителів  «Психологічні основи особистісного зростання педагога».
2.Провести діагностику толерантності особистості
(для учнів 5-9 класів)
3. Розробити Пам’ятку членів учнівського самоврядування



Конюхова Н.О.



Брага І.В.

Жадан І.В.


Попелло І.О.
Семенченко А.А.


Чекачкова Ю.О.

КК 5-9 кл.

Жадан І.В.














Листопад
2018

Грудень 2018

Грудень
2018
Січень № 3
Педагогіка партнерства як ключовий етичний компонент та основа формування інноваційного освітнього простору Нової української  школи: основні ідеї, сутність, перспективи
Якщо  вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом  до чогось світлого, розумного, у серці дити ни ніколи не зявиться зло
                                                                                                                          В.О.Сухомлинський
Питання для обговорення:

1.Про формування в учнів високого рівня національної свідомості й самосвідомості, почуття патріотизму та шанобливого ставлення  до історії, культури рідного народу.

2.Посилення системної роботи з формування правової культури учнів.
3.Виховання  в учнів поваги до Конституції, законодавства, державних символів і любові до державної мови.
4. Організація проектної діяльності учнів як складова процесу соціалізації особистості.

Практичне завдання :
1.     Підготувати :
Ø випуск інформаційно-методичного дайджесту : Педагогіка партнерства-новий формат педагогічної діяльності вчителя Нової української школи

Ø  психолого-педагогічний  теоретичний семінар «Лабораторія проблем родинного виховання як шлях до соціалізації особистості дитини»

2.     Провести моніторинг сформованості у школярів громадянських та патріотичних к  якостей : «Патріотизм у розумінні молоді».
3.       Розробити  методичний кейс «Психологічні аспекти формування компетентностей в учнів.»
Ø Психологічний тренінг для педагогів та батьків «Школа  як розвиток громади»
Ø  Методичні дебати «Проблеми адаптації першокласників та  учнів 1,5, 10 класів в умовах стандартизації освіти та Нової української школи.


Стратій Н.В.
Захарчич Л.Р.

ЧекачковаЮ.О.Тараненко  Н.Г
Москаленко Ю.Л.
Щегляк Л.Г.


КК

Попелло І.О.
Семенченко А.А.

КК

Захарчич Л.Р.
Брага І.В.

Члени МОКК














Січень 2018



Лютий
2018


Лютий
2019

Січень 2019
Лютий
2 019

Березень
2019




Березень №4




Питання для обговорення:
1.Формування у молодого покоління  гармонійних відносин з природою, готовність до активної природоохоронної діяльності  через проектну діяльність.

2.Співдружність школи та родини у в утвердженні  здорового способу життя.

3. Формування базової культури особистості на морально-духовному досвіді людства та  українського народу зокрема.

4.Вибір доцільних технологій у родинному вихованні
 Практичне завдання :
1.      Підготувати :
*    випуск інформаційно-методичного дайджесту :
«Як запобігти негативній соціалізації в новому освітньому просторі НУШ»
2.Провести :
v  діагностику екологічної культури учасників ОП
v  моніторинг прояву творчого ставлення в позакласних та позашкільних справах.

Щегляк Л.Г.
Москаленко Ю.Л.

Тараненко Н.Г.


Семенченко А.А.
Брага І.В.

Захарчич Л.Р.

Члени МО
Щегляк Л.Г.


КК
















Березень2019
Квітень
2018
Квітень
2018
Травень 2018
Травень №5
Педагогічна експертиза результативності виховного процесу
Питання для обговорення:
 1.Про ефективність  ОП в школі, результативність процесу розвитку особистості дитини, формування класного колективу, міри задоволеності учасників навчально-виховного процесу шкільним життям
2.Рейтинг участі членів МОКК у методичних заходах та рівня вихованості класних колективів.
3.Підведення підсумків роботи МОКК. Визначення перспектив роботи на наступний рік.
4. Про організацію діяльності дитячого табору відпочинку «Веселка» та залучення до нього школярів.
 Практичне завдання :
Провести :
ü Моніторинг оцінки діяльності навчального закладу батьківською громадськістю.
ü Моніторинг рівня соціалізації учнів школи.
ü Вивчення думки дітей та батьків «Літо – 2019»


Охмат Н.В.



Щегляк Л.Г.
Члени МО

Охмат Н.О.
Члени МО









Травень 2019





Комментариев нет:

Отправить комментарий